Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

LUSH voňavé království..

11:50 Unknown 1 Comments Category :

Popravdě řečeno jsem se o výrobky firmy LUSH,nikdy moc nezajímala.Ovšem minulý týden po představení jejich vánočních a také halloweenských produktů jsem změnila názor.
Tyto výrobky mně prvně zaujali vzhledem,a následně jsem se začala pídit napříč internetem abych získala nějaké recenze,které byli povětšinou kladné,tak jsem se rozhodla vyzkoušet pár výrobků také.
BUBBLEGUM scruby na rty mně zaujal ze všeho nejvíce.Už po otevření cítíte vůni "cukrové vaty" prostě velmi sladkou vůni-mimo jiné i chutná velmi sladce,což vzápětí zjistíte po "olíznutí" rtů na kterých Vám zůstanou zbytky tohoto cukrového zázraku po jeho použití.Následně to chce určitě na rty použít balzám.Za mně má za 1 :))

 


Další na řadě byli tabletky na zuby,ty jsem volila s příchutí wasabi a levandule.Tentokrát chutově příliš nezaujali,po jejich rozkousaní a použití kartáčku začnou tvořit pěnu jako klasícká zubní pasta,s výsledkem po použití jsem spokojena více něž u běžné zubní pasty-vydrží déle "svěží dech" a příjemný pocit v ústech.Balení je praktické zejména na cesty,už se Vám nikdy nevymáčkne zubní pasta do tašky :D 



RELATED POSTS

1 komentářů