Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Dermacol Enja Slim Gel-recenze a GIVEAWY

12:47 Unknown 38 Comments Category :

Zeštíhlující gel na bříško od Dermacolu považuji za opravdu zdařilý přípravek. Oblíbila jsem si ho hned po prvním použití. Gel má příjemnou konsistenci a rychle se vstřebává. Po jeho aplikaci je pokožka na bříšku pěkně vyhlazená. Po měsíčním používání jsem opravdu pozorovala mírné zeštíhlení v ošetřované oblasti. Jak jsem již psala stal se tento gel mým oblíbeným přípravkem a stále ho používám. Aplikuji ho vždy ráno, pak ještě před cvičením a když nezapomenu tak i večer. Gel mohu všem doporučit, je účinný a má velmi sympatickou cenu.
Dle mého názoru chybí tomuto gel k dokonalosti už jen dvě věci,a to balení v lahvičce s pumpičkou a hezčí vůně.
Aby jste mohli jeho účinky vyzkoušet na vlastní kůži ( a to doslova :D ) připravili jsme pro Vás GIVEAWY rovnou o dva tyto výrobky-tak hurá do toho :))

Podmínky. soutěže:
1) přidat tento blog do odběru (stát se pravidelným čtenářem blogu)
2) like na Facebooku
3) komentář co se Vám líbí/nelíbí na těchto stránkách (at již po grafické stránce tak především té obsahové) a Vaše emailová adresa
4) být z ČR/SK
Tip: pokud chcete zvýšit svou šanci na výhru začněte mně sledovat také na Instagramu

Při splnění těchto podmínek už jen čekejte a 14.12. bude zde zveřejněn výherce první GIWAWAY
Přeji hodně štěstí :)


     

RELATED POSTS

38 komentářů

  1. líbí se mi vzhled stranek,zapracovala bych na prezentaci na facebooku.
    maruska45@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. hrozně moc se mí líbí design blogu :-)
    GFC i FB Anna Vágnerová
    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. GFC i FB viz jméno :)
    Příspěvky se mi líbí,vzhled blogu také :) Není co vytknout :)

    OdpovědětVymazat
  4. GFC + FB - Sár Kucková
    Krásny vzhľad, hlavne úvodný obrázok :)
    ajkadavidko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. to záhlaví je krásné, jen k mé smůle hrozně dlouho nabíhalo a na mém mini notebooku zabralo celou obrazovku :D gfc Kristýnka, fb Kristýna Mencová, mencovakristyna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: Klara Zakova
    FB: Klára Žáková
    Instagram: klarazakova99
    klara.zakova1@seznam.cz
    Design blogu je úžasný! Vše je přehledné a dobře fungující. Články mají hlavu a patu, což je dobře a jsou doplněny skvělými fotkami :)

    OdpovědětVymazat
  7. GFC-Lucc Luci
    FB-Luciana Pumrlová
    moc se mi líbí úvodní obrázek :D a celkově to je jasné a přehledné

    OdpovědětVymazat
  8. GFC - Martina Homoláková
    FB -Marťa Homoláková
    mail martina.homolakova@gmail.com
    instagram - whatever_for_girls
    Moc se mi líbí design blogu, je jednoduchý a přehledný :). Jinak bych asi jen změnila úvodní fotku na fb:)

    OdpovědětVymazat
  9. GFC - Whatever
    FB - Žaneta Kovářová
    Instagram - zanetkov77
    zakov77@seznam.cz
    Jsem tu poprve, ale projela jsem zatim par clanku a moc se mi tu libi :) Krasny design a zajimave clanky, rada se sem budu pravidelne vracet :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Přes GFC i na fb sleduju jako Iveta Skutková :)
    Strašně moc se mi líbí design, tak dokonalý jsem snad ještě neviděla :) Přijde mi fakt hodině originální, nádherný, ale nic přehnaného, prostě dokonalost :) A články mě taky moc baví, hlavně ty tak trochu víc o tobě :)
    Sleduji i na Instagramu jako iveta_skutkova
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. 1) Táňa Brňáková
    2) lajkla jsem jako Táňa Brňáková
    3) hrozně se mi líbí úvodní fotka..a název!! :) Opravdu je to tady moc pěkné a články jsou velmi soudobé a čtivé. Jsem moc ráda, že jsem na tento blog zavítala :)) ☺
    4) jsem z ČR

    OdpovědětVymazat
  13. gfc: Lucia Kvaššayová
    like : Lucia Kvaššayová
    páči sa mi uvodná stránka a design blogu.
    články sa mi páčia nemyslím že by si mala niečo zmenit :)
    instagram nemám :/

    OdpovědětVymazat
  14. GFC Jana Marcinová
    FB Janka Marcinová
    najviac sa mi páči vzhľad blogu, je tak prepracovaný pekný :) :)
    povedat_ti_chcem@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  15. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    Líbí se mi vše, hlavně ten originální dess. :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. GFC: Saki
    FB: Tereza Saki
    Mail: terezasaki zavináč seznam.cz

    Blog se super, jediné, co bych za sebe změnila, je barva písma. Ta šedá se mně osobně trochu hůř čte.

    OdpovědětVymazat
  17. gfc i fb -Jana Svobodová
    Taktéž souhlasím z předchozím komentářem,že barva písma je na čtění horší,obsahově i vzhledově se mi blog jinak moc líbí :)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Gfc: Veronika Fb: Veronika We.
    No výhrady jako všem mi uplně nevyhovuje barva písma - jen ztmavit a je to ! :)
    A možná bych do budoucna ocenila rozdělení článků do kategrií nebo témat, hledat jen dle měsíců vydání je zdlouhavé :) Jinak líbí se mi že to tady nemáme barvostně přeplácané, jen jemná růžová naprosto stačí...
    everoniczka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, sledujem ťa ako Patrícia Klimentová :)
    Určite sa pripájam k ostatným, design blogu je super, chcelo by to možno popracovať na grafike, ale to až tak nevadí si myslím, články sú priehľadné stručné také aké majú byť a nato, že je tento blog len taký "začiatočník" určite tak nevyzerá a je veľmi pekný ;)
    patkaklimentova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Sleduju, lajkuju :-)
    Design se mi hodně líbí, je to pěkně přehledné a články jsou super..a úvodní fotka je úžasná :-)
    audreyfux@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Líbí se mi, jak je blog barevně vyvážený, takovej příjemnej pro oči :)
    aandyna123@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj
    email:alicestastna@email.cz
    Fb:nemám...snad to nevadí
    sleduji přes GFC jako Alice Šťastná
    blog se mi líbí ....už se těším až tu bude více článků
    + sleduji na instagramu pod tímto jménem

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj :)

    mail : adrikagundova@gmail.com
    FB : Aďka Gundová
    sledujem ti blog už dávnejšie ako Ad Gundová :)

    Blog sa mi veľmi páči a čítavam ho už dlhšie :) Sledujem ťa aj na instagrame ako Aďka Gundová :)

    OdpovědětVymazat
  24. Moc se mi líbí to pohyblivý logo na úvodním obrázku :)
    smraada@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. GFC - Lucka Štěchová
    Fb - Lucka Štěchová
    Instagram - _underclasshero
    Lucie.stechova3@Gmail.cz

    - Blog se mi moc líbí, ale jak už tu někdo psal, udělal bych štítky pro přehlednost a taky zvýraznit odkaz na fb a Instagram :)

    OdpovědětVymazat
  26. 1) sleduju jako Julie Suchánková
    2) tady taky ^^
    3)strašně se mi líbí design a styl psaní :)
    4) jsem z čr :)

    OdpovědětVymazat
  27. Sledujem ako Dominika Čerevková na FB ako aj na GFC :3 Páči sa mi velmi štýl písania
    dominika.cerevkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Sleduju :-)
    emilkasm@gmail.com
    blog se mi líbí, možná bych změnila barvu písma na nějakou tmavší a klidně bych přidala třeba nějaké recepty nebo tak :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj, sledujem ťa cez GFC a FB ako Karin Chovanová.. :)
    Email: karinchovanova@gmail.com
    Mne sa všetko páči, no mohlo by to tu byť trošku farebnejšie.. :3

    OdpovědětVymazat
  30. sleduji GFC i FB
    e-mail: radka.kaiserova@gmail.com

    Nějak se mi nelíbí ta úvodní fotka, je moc vysoká, málem jsem nenašla články :D A nelíbí se mi, že nemáš rozbalený archiv článků :( Jinak fajn blog, je vidět, že na tom dost pracuješ.

    OdpovědětVymazat
  31. GFC a FB: Kačka Šusterová
    E-mail: Susterova.Katerina@seznam.cz
    Instagram: k_susterova
    Design je užasný. A co se týče článků, mám ráda celkově inspiration články (móda, životní styl ...)
    :)

    OdpovědětVymazat
  32. GFC,FB: Dominika Čerevková
    Design je skvelý :3 a rada čítam všetky články ale teraz keď sa nad tým zamyslím tak asi najradšej mám články o móde :D
    :3 No a rada by som si zvýšila šancu na výhru ale ja instagram nemám :(
    dominika.cerevkova@gmail.com :D

    OdpovědětVymazat
  33. Mne sa velmi paci dizajn vasho blogu. :)
    GFC,FB: Monika Gallova
    cez instagram sledujem ako monika9658 sa mi zda :D
    email: mgallova12@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Líbí se mi vzhled blogu, v jednoduchosti je krása :)
    GFC a FB: Vaness ka, instagram: Nessinkaaa :)
    gunarova29@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Líbí se mi blog a jeho přehlednost, ale vytkla bych záhlaví i když já sama nejsem expert. Prostě mi záhlaví nesedlo, promiň :D :)) Ale tohle je to poslední co řeším. Spíš koukám na kvalitu článku. :))

    GFC - PeťuŁA Konopíková
    Fb - Petra Konopíková
    Instagram - Petralife.blog.cz
    email: petulkakonopikova.blog.cz
    blog: petralife.blog.cz

    Krásný zbytek dne ;)

    OdpovědětVymazat
  36. GFc: Veronika Dedíková
    FB: vevika Džergova Dedíková
    email: veronikadedikova@gmail.com
    Asi články o móde mám najradšej :)

    OdpovědětVymazat
  37. GFC: M.Frosty
    Na Facebook moc nechodím, takže Tě sleduji na BlogLovinu jako M.Frosty
    Úžasná úvodní fotka, pěkný vzhled.. články se dobře čtou :)
    m.drat.frosty14.2@gmail.com
    Instagram bohužel nevedu.

    OdpovědětVymazat