Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Tělové oleje

2:19 Unknown 1 Comments Category : , , ,


Již před pár dny jsem vám slíbila recenzi na tělové oleje-o jeden z nich jste také soutěžili v giveaway.
Oblíbila jsem si dvě značky a to Nuxe a Micheal Kors takže se na ně podíváme krapet detailněji :) 

Nuxe
Velmi univerzální-opravdu se dá použít "skoro" na celé tělo.Moc příjemné a efektivní je vetřít pár kapek olejíčku do umytých vlasů,jsou pak krásně provoněné a lesklé.Použít na tělo se dá,kdykoliv během dne,ale více se mi osvědčilo jeho použití po koupeli,máte pak pocit obzvláště jemné pokožky.
Je praktický na cesty-vše v jednom.

Micheal Kors
Úžasná a neodolatelná vůně,která snad nikdy neomrzí! Praktický je rozprašovač,díky němuž se olejíček dá snadno a rovnoměrně nanést na pokožku.Olej obsahuje jemné třpytky,které krásně vyniknou na opálené pokožce.
Pro mně je tento olej prostě jednička!




                                           

                                    

RELATED POSTS

1 komentářů

  1. Po NUXE už dlouho koukám, ale teď jsi mne úplně navnadila tou vůni na Korse. Popsala by jsi prosím nějak tu vůni?

    OdpovědětVymazat