Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

GIVEAWAY

14:33 Unknown 21 Comments Category :

Táááákže je to tu,slibovaná giveaway,kterou bylo možné uskutečnit po tak krátké době fungovaní tohoto blogu jen díky Vám.
Děkuji za Vaši návštěvnost,a doufám že se na tyto stránky alespon občas vracíte,nebo vracet budete.Sledovat mně můžete také na Instagramu, Facebooku a Twitteru.

Podmínky. soutěže:
1) přidat tento blog do odběru (stát se pravidelným čtenářem blogu)
2) like na Facebooku
3) komentář co se Vám líbí/nelíbí na těchto stránkách (at již po grafické stránce tak především té obsahové) a Vaše emailová adresa
4) být z ČR/SK
Tip: pokud chcete zvýšit svou šanci na výhru začněte mně sledovat také na Instagramu


Při splnění těchto podmínek už jen čekejte a 18.10. bude zde zveřejněn výherce první GIWAWAY
Přeji hodně štěstí :)
A na co se můžete těšit?

Nuxe olej se třpytkami
Suchý olej se třpytkami na obličej,vlasy i tělo
Obsahuje 95,2% složek přírodního původu
Na tělové oleje již zítra recenze :)





A překvapení od nás :))

RELATED POSTS

21 komentářů

  1. ahoj,moc fajn blog,přeji mnoho uspechu.
    maruskavesela1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, přeju hodně štěstí při blogování! Já moc na třpytky nejsem ale i tak se zůčastním a ráda podpořím nový blog. A v případě výhry budu mít alespoň o jeden vánoční dárek pro někoho navíc ;) A ohledně blogu - asi bych trochu změnila tu šíři hlavního panelu. Příjde mi uzoučký a kolem je zbytečně nevyužitého místa. Ale to je spíš otázka subjektivního vkusu. Tak ať se daří!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluji k výhře.Kontaktuj mně prosím na facebook přes zprávu,abychom domluvili detaili :)

      Vymazat
  3. mail : simus.ben@gmail.com
    Sledujem ako Simus Benková
    Lajk na Fb ako Benková Si

    Na blogu sa mi najviac páčia ako sú odfotené/upravé fotky . Sú skvele ! :) Obsah článkov je výborný :) určite zaujme každého čitateľa :) :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mail: drommid@gmail.com
    Na tento blog jsem narazila teprve před chvílí, ale obsah článků se mi strašně líbí. ;)
    Vzhledově je taky fajn, ale přece jen by šablona blogu mohla být lepší. Kdybys chtěla, klidně napiš na mail a ráda s ní pomůžu... můj blog: http://mylittledreams-rommi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Sledujem cez GFC, aj cez FB.. Tvoje stránky som len teraz našla, ale vyzerajú zaujímavo :)
    sonkad@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. gfc: Pavla Holoubková
    fb: Pája Holoubková
    blog jsem našla až teď tak ani nevím :) ale líbí se mi fotky (z fitka) :)
    sledovala bych i insta. ale nemám ho :(

    OdpovědětVymazat
  7. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    Změnila bych asi dess. :) , jinak líbí, přeji plno spokojených návštěvníků!! :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, mě osobně se líbí to, že je to tu celkem přehledné, co bych změnila je záhlaví.
    Sleduji zde i na fb jako Šárka Beranová, na instagramu jako sarkaberanova, sabera@hotmail.cz
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: aleachim15
    FB: Michaela Loffler
    líbí se mi obsah článků a změnila bych desing
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Gfc: Karin Chovanová aj Fb.. :)
    Email: karinchovanova@gmail.com
    Mne sa páči obsah článkov a zmenila by som pozadie a štýl blogu ;)

    OdpovědětVymazat
  11. 1) Vaness Ka
    2) Vaness Ka
    3) měla bys změnit design blogu, obsahově se mi líbí :)
    gunarova29@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. GFC: Lucia K.
    fb: Lucia kvaššayová
    micka185@azet.sk
    páči sa mi design blogu, a páčia sa mi fotky :)

    OdpovědětVymazat
  13. GFC: Tinky Rinky a FB: Martina Bačová
    thina.bacova@gmail.com
    paci sa mi, ze davas recenzie aj na prirodnejsie produkty a urcite by som to rada privitala aj v buducnosti :-)
    a drzim palce pri blogovani :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak predovšetkým, páčia sa mi fotografie.
    A čo by som zmenila ? Vľavo kde máš počet článkov za mesiac, by som ich aj uviedla - názvy tých článkov. Rýchlejšie a ľahšie upútaš aj na staršie články.
    A určite by som zmenila vrchný dizajn blogu - viem, že cirkus, šapitó a pod., ale farby by mohli byť veselšie a tie pozdĺžne pásiky ma rušili.
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Moc se mi líbí název blogu :) Na fb jsem: Karolína Vostr ,na Instagramu: karolonavostr ,GFC: Karolína Vostřáková a email: kara.vos@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. FB i GFC: Klára Odehnalová
    instagram: clairestpink
    theclairebiebs@gmail.com
    Mě se tvůj blog prostě líbí a asi není nic, co bych vytkla :) :D

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat